Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Filled Under: ,

Αληθινή εξομολόγηση 20χρονου: «Η μάνα της κοπέλας μου με έφτιαχνε ανεξέλεγκτα- Πήγα στο σπίτι της και…»

H ιστορία που θα παραθέσω έλαβε χώρα πριν από κάποια χρόνια στους Αμπελόκηπους… Έχοντας μόλις απολυθεί από το στρατό και πάρει πτυχίο από την σχολή μου έκανα σχέση με μια συνομήλικη μου κοπέλα την οποία ως γνωριμία την ήξερα καιρό.
Η κοπέλα είχε μόνο μάνα καθότι ο πατέρας της είχε πεθάνει κάποια χρόνια πριν.
Από τα προηγούμενα χρόνια της γνωριμίας ομολογώ ότι η μάνα της με έκανε να φτιάχνομαι ανεξέλεγκτα. Γύρω στα 48 πλέον, με ένα υπέροχο μεστό σώμα, κοκκινωπά μαλλιά ως τους ώμους, μονίμως μαυρισμένη, με υπέροχα καπούλια και μεγαλούτσικα στήθη, με έκανε όποτε πήγαινα στο σπίτι της φίλης μου να αποσύρομαι στην τουαλέτα και να «ανακουφίζομαι» πάνω στα σλιπάκια και τα καλσόν της (πρέπει να είχα «ασπρίσει» μια ντουζίνα εσώρουχα της μαμάς)
Ήθελα να την @@@@ σαν τρελός. Ένα βράδυ πηγαίνω στο σπίτι να πάρω την κοπέλα και βρίσκω μόνο τη μάνα η οποία μου ανακοίνωσε ότι η κόρη είχε πάει εκτάκτως να βοηθήσει στο κατάστημα του αδερφού της (είχαν απογραφή) και της είχε πει να με ειδοποιήσει αλλά εκείνη το ξέχασε και συγγνώμη… κλπ. κλπ.
– «Αν σε κεράσω ένα ποτό θα με συγχωρήσεις;», μου λέει.
– «Μια γυναίκα σαν εσένα θα την συγχωρούσα έτσι και αλλιώς!», απάντησα.
Μου βάζει το ποτό και όπως κάθεται σταυροπόδι απέναντι μου, αφήνει όλο το πόδι (φορούσε καλσόν με ραφή) μέχρι το σλι πάκι… μετά από λίγο δεν άντεχα από την @@@ και ζητώ να πάω στην τουαλέτα. Τότε εντελώς ξαφνικά με ρωτά:
– «Καλά, δεν έχεις βαρεθεί να το κάνεις αυτό αγόρι μου;»
– «Τι εννοείς; Δεν καταλαβαίνω…»
Είχα αρχίσει να παγώνω..
– «Να τραβάς @@@ πάνω στα εσώρουχα μου. Αυτό εννοώ αγόρι μου!»
– «Εεε… ααα… δεν…»
Τα είχα χάσει εντελώς με την απρόσμενη εξέλιξη!
– «Και αν θες κάτι γιατί δεν μου το ζητάς; Που ξέρεις, μπορεί να το θέλω και εγώ παλικάρι μου…»
Αρχίζει να με πλησιάζει και σηκώνει λίγο την μπλούζα της.
– «Εεε… θες να πεις ότι… και… εεε… εσύ…»
– «Θέλω να πω ότι είμαι δέκα χρόνια χήρα και θέλω σαν τρελή να με πάρεις και επίσης είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο παιδί να το έχει μόνο η ξενέρωτη η κόρη μου!!!»
Μου πιάνει το φουσκωμένο εργαλείο της χουφτώνω τον σφικτό κώ λο, κατεβάζω την φούστα και με παίρνει κατευθείαν μετά στο στόμα (χωρίς προ φυλακτικό).
Σε πολύ λίγα λεπτά τα καυτά μου @@@@ ξεχείλιζαν από το στόμα της.
– «Τι ωραίο πράμα το αντρικό @@@ μωρό μου!», είπε φωναχτά.
Στη συνέχεια πέφτουμε στον καναπέ και αφού άρχισα να γλύφω τις ρώ γες της (να ακούσετε βογγητό που έβγαζε!!!) άρχισα να της φιλάω την κοιλιά και τα υπέροχα κωλομέρια. Ήταν πραγματικά σε κατάσταση έκστασης. Αναστέναζε, βογκούσε.
– «Κρίμα μια γυναικάρα σαν εσένα να μη έχει @@@ τόσο καιρό…», φώναξα μες στην καύ λα. «Αλλά εγώ μανάρα μου θα σου οργώσω την κορμάρα από την κορυφή μέχρι τα νύχια!»
Μπήκα μέσα της με ορμή και με ουρλιαχτά της άδειασα άλλο ένα ποτάμι σπέ ρμα.
Κάποια ώρα αργότερα σηκωθήκαμε γιατί θα ερχόταν σε λίγο η κόρη και με συνόδεψε στην πόρτα.
Φιληθήκαμε…
– «Με έκανες να αισθανθώ άλλος άνθρωπος μανάρι μου!»
– «Πότε και που θα το ξανακάνουμε;», ρώτησα.
– «Άσε, κάτι έχω σκεφθεί. Θα τα πούμε…», μου λέει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌