Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Filled Under:

Ανεκδοτάρα: Ο Τοτός στο τηλέφωνο…‌‌

Χτυπάει το τηλέφωνο στο σπίτι και το σηκώνει ο μικρός Τοτός.
– Ορίστε, λέει ψιθυριστά




– Δώσε μου τον πατέρα σου, λέει ένας κύριος.
– Δεν μπορώ τώρα, απαντά ξανά ψιθυριστά ο Τοτός. – Γιατί αγόρι μου, λέει ο κύριος.
– Είναι απασχολημένος, ψιθυρίζει ο Τοτός.
– Καλά παιδί μου, δώσε μου την μητέρα σου, λέει ο κύριος.
– Δεν μπορώ είναι και αυτή απασχολημένη, ψιθυρίζει ο Τοτός.
– Δεν πειράζει δώσε μου τον παππού, ξαναλέει ο κύριος.
– Δεν μπορώ ούτε αυτόν, κύριε, είναι απασχολημένος, ψιθυρίζει ο Τοτός.
– Εντάξει δώσε μου τότε την γιαγιά, λέει ενοχλημένος ο κύριος.
– Δεν μπορώ, είναι απασχολημένη κι αυτή, ψιθυρίζει ο Τοτός.
– Καλά παιδί μου όλοι απασχολημένοι είναι; Τι κάνουν επιτέλους; λέει ο κύριος.
– Ψάχνουν να με βρουν κύριε, ψιθυρίζει ο Τοτός. ΠΗΓΗ
‌‌

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌